-
przyjmowanie wniosków CEIDG-1 o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, zmianę wpisu, zawieszenie i wznowienie oraz wykreślenie wpisu;
-
wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków o wpis do CEIDG;
-
przekształcanie wniosków papierowych o wpis do CEIDG na formę dokumentu elektronicznego;
-
wydawanie duplikatów decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza
-
wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane ze zbioru ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza;
-
wprowadzanie do CEIDG informacji o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz licencji na transport drogowy i działalność taksówek osobowych
-
prowadzenie rejestru „innych obiektów", w których świadczone są usługi hotelarskie;
-
przyjmowanie i przekazywanie do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych przedsiębiorców oraz członków rodzin.