Na podstawie art. 17 pkt 1 Ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 39 i art. 54 ust. 3 Ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r., poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Mosinie uchwały nr XI/93/24 z 28 listopada 2024 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów części wsi Krosinko oraz części miasta Mosina – etap II, przyjętego uchwałą nr LXXIII/606/22 Rady Miejskiej w Mosinie z 29 września 2022 r. (Dz. Urz. Woj. Wielk. z 15 listopada 2022 r., poz. 7914), ze zm.
Z przedmiotową uchwałą oraz załącznikami można zapoznać się w Bazie Aktów Własnych Urzędu Miejskiego w Mosinie (dostępnej na stronie https://prawomiejscowe.pl/UMMosina ), po wybraniu numeru uchwały. Teren objęty uchwałą wskazano także w Systemie Informacji o Terenie gminy Mosina dostępnym na stronie http://geoportal.mosina.pl, w profilu „planowanie przestrzenne”.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu ww. planu miejscowego w terminie do 21 stycznia 2025 r.
Wniosek do projektu planu, składa się do Burmistrza Gminy Mosina (pl. 20 Października 1; 62-050 Mosina) na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na formularzu (zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego – Dz.U. poz. 2509) w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.
Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego dostępny jest m.in. na stronie: bip.mosina.pl → Urząd Miejski → Jak załatwić sprawę → Wnioski i karty usług → Planowanie przestrzenne → Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego.
Składający wniosek do planu podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.