w sprawie wynagrodzenia Burmistrza.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. Nr 146, poz. 1223, z 2006 r. Nr 39, poz. 272, z 2008 r. Nr 73, poz. 431) oraz § 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 kwietnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. Nr 73, poz. 431) Rada Miejska w Mosinie uchwala, co następuje:
§ 1.
W uchwale nr IV/24/06 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 20 grudnia 2006 r. w sprawie wynagrodzenia Burmistrza, wprowadza się następujące zmiany:
§ 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 1 Burmistrzowi ustala się:
a) miesięczne wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 6.000,00 zł,
b) dodatek funkcyjny w kwocie 2.100,00 zł,
c) dodatek za wieloletnią pracę w wysokości 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w kwocie 1.200,00 zł,
d) dodatek specjalny w wysokości 20% wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego w kwocie 1.620,00 zł.”
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i ma zastosowanie do wynagrodzeń należnych od dnia 1 stycznia 2008 r.