Zarządzenie nr 17/I/2007
Burmistrza Gminy Mosina
z dnia 24 stycznia 2007 r.
w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Na podstawie art. 4¹ ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (jednolity tekst Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1231 z późn. zm. ) w związku z art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( jednolity tekst Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. ) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w następującym składzie:
1. Alina Jasińska - Przewodniczący Komisji
2. Barbara Lulka - Sekretarz Komisji
3. Elżbieta Konieczna - Członek Komisji
4. Jacek Michalak - Członek Komisji
5. Lidia Skupin-Wójtowska - Członek Komisji
6. Danuta Nowak - Członek Komisji
7. Jolanta Szymczak - Członek Komisji
8. Maria Żakowska - Członek Komisji
9. Aleksandra Sawala - Członek Komisji
§ 2.
Podstawą działania komisji, o której mowa w § 1 jest regulamin stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Członkowie komisji sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji.
§ 4.
Traci moc uchwała Nr 166/164/01Zarządu Miejskiego w Mosinie z dnia 19.10.2001r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, zarządzenie Nr 88/2003 Burmistrza Gminy Mosina z dnia 25.04.2003r. w sprawie rozszerzenia składu osobowego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz zarządzenie Nr 45/2004 Burmistrza Gminy Mosina z dnia 24 .06.2004r. w sprawie rozszerzenia składu osobowego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierza się zastępcy Burmistrza Gminy Mosina oraz Kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Mosinie.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
do zarządzenia Nr 17/I/2007
Burmistrza Gminy Mosina
z dnia 24 stycznia 2007r.
R E G U L A M I N
Działania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Rozdział I
Postanowienia ogólne
§ 1.
Regulamin Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zwany dalej „Regulaminem” określa zadania, organizację wewnętrzną i tryb pracy komisji.
§ 2.
1. Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zwana dalej „komisją” inicjuje, opiniuje oraz prowadzi działania związane z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych a w szczególności :
2. Realizując swoje zadania komisja współpracuje z samorządem gminnym, administracją rządową, organizacjami pozarządowymi, instytucjami oświatowymi, policją oraz kościołem.
Rozdział II
Skład i zasady działania komisji
§ 3.
§ 4.
§ 5.
Komisja podejmuje rozstrzygnięcia zwykłą większością głosów, w obecności co najmniej połowy składu osobowego komisji. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego komisji.
§ 6.
Członkowie komisji zobowiązani są do zachowania tajemnicy służbowej.
§ 7.
Komisja przedkłada Radzie Miejskiej do zatwierdzenia w terminie do 31 grudnia każdego roku na rok następny Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
§ 8.
Komisja przedkłada Radzie Miejskiej roczne sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych do końca kwartału następnego roku.
§ 9.
Zasady wynagradzania członków komisji określa Rada Miejska .