Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych i opinii dla potrzeb Gminy Mosina

 

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.mosina.pl


Mosina: Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych i opinii dla potrzeb Gminy Mosina
Numer ogłoszenia: 266591 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych i opinii dla potrzeb Gminy Mosina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych i opinii dla potrzeb Gminy Mosina. Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie 120 operatów szacunkowych oraz 30 opinii: ustalających wartość rynkową nieruchomości gruntowych zabudowanych (maksymalnie 3 operaty) dla celów zbywania; ustalających wartość rynkową nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla celów zbywania; ustalających wartość rynkową nieruchomości gruntowych zabudowanych z rozbiciem na wartość gruntu i wartość nakładów poniesionych na gruncie (maksymalnie 10 operatów) dla celów zbywania; ustalających wartość rynkową lub wysokość odszkodowania dla nieruchomości gruntowych zabudowanych (maksymalnie 7 operatów) dla celów nabywania nieruchomości; ustalających wartość rynkową lub wysokość odszkodowania dla nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla celów nabywania nieruchomości; ustalających wartość rynkową nieruchomości dla celów zamiany nieruchomości; ustalających jednorazowe opłaty takie jak: - opłata adiacencka z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału; - opłata planistyczna z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia MPZP; [Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego] w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; w celu wypowiedzenia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntów i ustalenia nowej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; określających wartość nieruchomości w celu oddania jej w użytkowanie wieczyste; określających wartość nieruchomości w celu oddania jej w trwały zarząd; określających wartość lokalu mieszkalnego w celu jego zbycia na rzecz najemców; sporządzanie opinii o opłacalności wszczęcia postępowania o ustalenie wysokości opłaty adiacenckiej; sporządzanie opinii o opłacalności wszczęcia postępowania o ustalenie wysokości Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii w sprawie określenia szacunkowych wysokości stawek za najem (stawka za 1 h i za 1 dzień) nieruchomości lub ich części będących w administrowaniu OSiR w Mosinie, stanowiących mienie komunalne gminy Mosina: sala konferencyjna, sala konferencyjna z aneksem kuchennym, sala do spinningu, przystań żeglarska. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie jednej (1) opinii w sprawie określenia szacunkowych wysokości stawek czynszu dzierżawnego dla gruntów rolnych stanowiących własność Gminy Mosina. Opracowanie powinno obejmować wysokość stawek według poszczególnych klas bonitacyjnych (grunty orne klas IVa, IVb, V i VI oraz łąki i pastwiska klas IV, V i VI). Operaty szacunkowe należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 Póz. 651 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. 2004 Nr 207 Póz. 2109 z późn. zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych i opinii dla potrzeb Gminy Mosina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie 120 operatów szacunkowych oraz 30 opinii..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych i opinii dla potrzeb Gminy Mosina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii w sprawie określenia szacunkowych wysokości stawek za najem (stawka za 1 h i za 1 dzień) nieruchomości lub ich części będących w administrowaniu OSiR w Mosinie, stanowiących mienie komunalne gminy Mosina.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług sporządzania operatów szacunkowych i opinii dla potrzeb Gminy Mosina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie jednej (1) opinii w sprawie określenia szacunkowych wysokości stawek czynszu dzierżawnego dla gruntów rolnych stanowiących własność Gminy Mosina. Opracowanie powinno obejmować wysokość stawek według poszczególnych klas bonitacyjnych (grunty orne klas IVa, IVb, V i VI oraz łąki i pastwiska klas IV, V i VI)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Otwarcie ofert: 20.12.2013 r. o godz. 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie,
Pl.20 Października 1, 62-050 Mosina pokój nr 110.

SIWZ

Załącznik nr 4 do SIWZ - Projekt umowy zad.1

Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy zad.2

Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy zad.3

Pytanie nr 1 + odpowiedź

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia + zmiana terminu składania ofert