Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji gminnych - 31.I.2025

Mosina, 31 stycznia 2025 r.

RO.2110.3.2025

 

Burmistrz Gminy Mosina

OGŁASZA

nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji gminnych w Referacie Inwestycji
i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Mosinie

ul. Plac 20 Października 1, 62-050 Mosina

 

Wymagania niezbędne:

1)      Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3, pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) określonych dla stanowisk urzędniczych;

2)      Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku budownictwa ogólnego lub drogowego lub instalacyjnego lub kierunku pokrewnym; lub wykształcenie średnie o kierunku budownictwa ogólnego lub drogowego lub instalacyjnego wraz z podjętą nauką  w uczelni w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym

3)      Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP. Dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem;

4)      Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

5)      Prawo jazdy kategorii B;

6)      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

7)      Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

 

Wymagania dodatkowe:

 

1)      Doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub pracy związanej z inwestycjami komunalnymi;

2)      Referencje, opinie dotyczące przebiegu pracy zawodowej – do przedstawienia na rozmowie kwalifikacyjnej;

3)      Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej;

4)      Dobra znajomość oprogramowania MS Office, umiejętność redagowania tekstów i tabel/zestawień, umiejętności analityczne, skrupulatność, terminowość, umiejętność pracy w zespole;

5)      Uregulowany stosunek do służby wojskowej;

6)      Znajomość w zakresie przepisów:

a)      Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;

b)      Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;

c)      Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.

Zakres zadań:

Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych ujętych w budżecie oraz w wieloletniej prognozie finansowej, w tym:

  1. przygotowywanie dokumentacji do realizacji zadań i postępowań w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych,
  2. przygotowanie umów i aneksów na usługi projektowe oraz roboty budowlane,
  3. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji umów – merytoryczne i finansowe,
  4. opiniowanie i odbiór dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem ich prawidłowości wykonania oraz weryfikacja kosztów wykonania,
  5. koordynowanie i nadzór nad przebiegiem realizacji inwestycji, opracowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz ich weryfikacja i kontrola w trakcie realizacji inwestycji,
  6. uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowych wraz z potwierdzeniem rzeczowo-finansowego wykonania robót; odbiory gwarancyjne i nadzór w okresie gwarancji,
  7. prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem inwestycji ukończonych do eksploatacji i zarządzania właściwym jednostkom organizacyjnym,
  8. załatwianie spraw indywidualnych zgodnie z KPA, obsługa interesantów, udzielanie odpowiedzi na interpelacje Radnych oraz wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie działań Referatu,
  9. uczestniczenie w przygotowaniu dokumentów merytorycznych związanych z aplikacją i realizacją projektów z funduszy zewnętrznych,
  10. wykonywanie innych, zleconych przez Przełożonego, zadań z zakresu działań Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy.

 

Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
  2. Godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8:00 – 16.00, wtorek-piątek 7:00 – 15.00;
  3. Praca ma charakter administracyjno-biurowy połączony z wyjazdami poza Urząd;
  4. Urząd Miejski w Mosinie posiada 2 odrębne lokalizacje:
    1. Budynek przy ul. Plac 20 Października 1 posiada podjazd i sanitariat na parterze w nowej części budynku dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Stara cześć budynku tj. część parteru i całe piętro nie jest dostosowana do osób z niepełnosprawnościami (brak windy).
    2. Budynek przy ul. Dworcowej 3 posiada podjazd oraz windę, na parterze znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych;

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mosinie przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty:

a)      kwestionariusz osobowy - do pobrania na stronie internetowejhttp://bip.um.mosina.pl/um/praca/wymagane-dokumenty.html  

b)      list motywacyjny,

c)      oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

d)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy,

e)      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

f)       oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego,

g)      podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji”,

h)      zaświadczenie potwierdzające staż w jednostkach samorządu terytorialnego i odbytej służby przygotowawczej – jeżeli dotyczy,

i)        referencje – jeśli dotyczy,

j)        Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Mosina reprezentowana przez Burmistrza Gminy Mosina z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Mosinie, ul. Plac 20 Października 1; 62-050 Mosina. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego, ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w związku z realizacją procedury naboru (Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora oraz opis przysługujących Panu/Pani praw z tego tytułu, jest dostępny na stronie internetowej bip.mosina.pl lub w siedzibie Administratora.

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia:

18 lutego 2025 r.

pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie, ul. Plac 20 Października 1, 62-050 Mosina – Sekretariat w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „ Rekrutacja na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji gminnych”

 

Aplikacje, które wypłyną do Urzędu Miejskiego w Mosinie po upływie terminu określonego powyżej, nie będą rozpatrywane. Istnieje możliwość wysłania dokumentów drogą elektroniczną na adres: um@mosina.pl (z załączonymi skanami wszystkich dokumentów aplikacyjnych, oryginały należy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną).

 

O terminie przeprowadzenia testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadamiamy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.


                                                                                                   Z up. Burmistrza

                                                                                   I Zastępca Burmistrza Gminy Mosina

 

                                                                                               /-/ Roman Kolankiewicz