Wersja dla niedowidzącychNormalny kontrast
RSS
Aa Aa Aa
  • Instrukcja obsługi
  • Redakcja biuletynu
  • Mapa strony
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Mosinie
www.mosina.pl
  • Strona główna
  • Strona UM
  • Dzienniki Urzędowe
  • Kontakt
Jesteś tutaj:   
  • UM Mosina
  • »
  • Organy gminy
  • »
  • Rada
  • »
  • Nagrania sesji oraz wyniki głosowań
  • »
  • Kadencja 2024-2029
  • »
  • II sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 15 maja 2024 r.

II sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 15 maja 2024 r.

Nagranie audiovideo:

 Wyniki głosowań imiennych w sprawie:

  1. projektu uchwały w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Gminy Mosina
  2. pozostawienia diet przysługujących radnym Rady Miejskiej w Mosinie na poziomie obowiązującym w kadencji 2018-2024
  3. projektu uchwały w sprawie diet przysługujących radnym Rady Miejskiej w Mosinie wraz z autopoprawkami
  4. wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mosinie w osobie radnej Weroniki Hoffy
  5. projektu uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mosinie wraz z przyjętym wnioskiem
  6. wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Mosinie w osobie radnego Arkadiusza Cebulskiego
  7. projektu uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Mosinie wraz z przyjętym wnioskiem
  8. projektu uchwały w sprawie powołania komisji stałych Rady Miejskiej w Mosinie
  9. projektu uchwały w sprawie powołania Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Mosinie
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Piotr Sokołowski
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Piotr Sokołowski (2024-05-16 10:53:14)
  • zaakceptowanie treści informacji: Piotr Sokołowski (2024-05-16 10:53:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Piotr Sokołowski (2024-08-02 11:56:11)
  • Gmina Mosina
  • Organy gminy
    • Rada
      • Nazwa, dane teleadresowe
      • Podstawy prawne działania
      • Organy oraz osoby sprawujące funkcje
      • Kalendarium
      • Wnioski, zapytania i interpelacje Radnych
      • Kontrola działalności
      • Rejestry, ewidencja, archiwa oraz zasady ich udostępniania
      • Protokoły
      • Odpowiedzi pisemne na interpelacje, zapytania i wnioski radnych zadane podczas sesji Rady Miejskiej w Mosinie
      • Deklaracje, stanowiska, apele, oświadczenia i opinie
      • Petycje
      • Kapituła Medalu Rzeczypospolitej Mosińskiej
      • Nagrania sesji oraz wyniki głosowań
        • Kadencja 2018-2023
        • Kadencja 2024-2029
          • I sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 7 maja 2024 r.
          • II sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 15 maja 2024 r.
          • III uroczysta sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 24 maja 2024 r.
          • IV sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 29 maja 2024 r.
          • V sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 20 czerwca 2024 r.
          • VI sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 27 czerwca 2024 r.
          • Nadzwyczajna VII sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 11 lipca 2024 r.
          • VIII sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 29 sierpnia 2024 r.
          • IX sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 26 września 2024 r.
          • X sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 30 października 2024 r.
          • XI sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 28 listopada 2024 r.
          • XII sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 19 grudnia 2024 r.
          • XIII sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 30 grudnia 2024 r.
          • XIV sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 3 lutego 2025 r.
          • XV sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 27 lutego 2025 r.
          • XVI sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 25 marca 2025 r.
          • XVII sesja Rady Miejskiej w Mosinie w dniu 24 kwietnia 2025 r.
      • Wybory ławników sądowych
    • Burmistrz
  • Jak załatwić sprawę?
  • Prawo
  • Jednostki organizacyjne
  • Jednostki pomocnicze
  • Spółki prawa handlowego
  • Stowarzyszenia gmin i związki międzygminne
  • Kontrole i audyty
  • Praca
  • Fundusze zewnętrzne
  • Mienie gminne
  • Zamówienia publiczne
  • Nabór na partnera do projektu
  • Ochrona Środowiska
  • Planowanie przestrzenne, rewitalizacja, zabytki
  • Pożytek publiczny
  • Oświadczenia majątkowe
  • Rejestr Instytucji Kultury
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Wybory i referenda
  • Kwalifikacja wojskowa
  • Usprawnienia dla osób z niepełnosprawnością
  • Informacja dot. przetwarzania danych osobowych
  • Redakcja Biuletynu
  • Instrukcja obsługi
  • Deklaracja dostępności
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2025
  • Mapa serwisu
  • Rejestr zmian
  • Instrukcja obsługi
  • Dane kontaktowe Redakcji
Liczba odsłon: 17242196
Ostatnia aktualizacja Biuletynu: 2025-05-09 15:05:41