Jak załatwić sprawę?
Jeśli potrzebujesz naszej pomocy zadzwoń, napisz lub wybierz się do nas.
Zapraszamy do Biura Obsługi Interesanta w holu Urzędu Miejskiego w Mosinie w godzinach:
- Poniedziałek 800 - 1600
- Wtorek 700 - 1500
- Środa 700 - 1500
- Czwartek 700 - 1500
- Piątek 700 - 1500
Kontakt:
tel. 618 109 505 lub 618 109 506
e-mail: boi@mosina.pl
U nas możecie Państwo:
Umówić się na spotkanie z Burmistrzem Gminy i jego Zastępcami, w tym w sprawie skarg i wniosków.
Uzyskać informacje:
- o zakresie i trybie załatwiania spraw w Urzędzie,
- o zakresie funkcjonowania Urzędu oraz merytorycznej właściwości poszczególnych komórek organizacyjnych,
- o zakresie funkcjonowania innych jednostek organizacyjnych gminy,
- jeżeli Urząd nie będzie właściwy do załatwienia sprawy poinformujemy Państwa gdzie można się zwrócić z danym wnioskiem.
Uzyskać wszechstronną pomoc:
- w wypełnianiu druków i formularzy kierowanych do Urzędu,
- w kontaktach z pracownikami merytorycznymi poszczególnych referatów,
- w potwierdzeniu kompletności wymaganych załączników,
- we wszystkich innych sytuacjach tego wymagających.
Ponadto możecie Państwo:
Jeżeli masz wątpliwości i nie wiesz jak sobie poradzić - pytaj w BOI