Jesteś tutaj:   

Jak załatwić sprawę?

Jeśli potrzebujesz naszej pomocy zadzwoń, napisz lub wybierz się do nas.

Zapraszamy do Biura Obsługi Interesanta w holu Urzędu Miejskiego w Mosinie w godzinach:

  • Poniedziałek 800 - 1600
  • Wtorek 700 - 1500
  • Środa 700 - 1500
  • Czwartek 700 - 1500
  • Piątek 700 - 1500

 
Kontakt:

tel. 618 109 505 lub 618 109 506
e-mail:  boi@mosina.pl

U nas możecie Państwo:

Umówić się na spotkanie z Burmistrzem Gminy i jego Zastępcami, w tym w sprawie skarg i wniosków.

Uzyskać informacje:

  • o zakresie i trybie załatwiania spraw w Urzędzie,
  • o zakresie funkcjonowania Urzędu oraz merytorycznej właściwości poszczególnych komórek organizacyjnych,
  • o zakresie funkcjonowania innych jednostek organizacyjnych gminy,
  • jeżeli Urząd nie będzie właściwy do załatwienia sprawy poinformujemy Państwa gdzie można się zwrócić z danym wnioskiem.

Uzyskać wszechstronną pomoc:

  • w wypełnianiu druków i formularzy kierowanych do Urzędu,
  • w kontaktach z pracownikami merytorycznymi poszczególnych referatów,
  • w potwierdzeniu kompletności wymaganych załączników,
  • we wszystkich innych sytuacjach tego wymagających.

Ponadto możecie Państwo:

 

Jeżeli masz wątpliwości i nie wiesz jak sobie poradzić - pytaj w BOI